Strona główna

Korzystaj z OneClick przez trzy miesiące za darmo!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom biznesowym dzisiejszego rynku, oferujemy unikalną usługę umożliwiającą zdalną pracę w zakresie elektronicznego obiegu faktur, dostępną w chmurze. Usługa konfigurowana jest w trybie „next business day”, a przez okres trzech miesięcy korzystanie z niej jest bezpłatne. Dzięki systemowi OneClick, będziecie mogli rozpocząć bezpieczną pracę z domu, od ręki.

Elektroniczny obieg faktur OneClick standardowo oferujemy w formie abonamentowej. Zdecydowaliśmy, że z uwagi na obecnie panującą sytuację w kraju bardzo ważne jest, aby pomóc innym przedsiębiorstwom w pracy zdalnej, przez okres 3 miesięcy korzystanie z Naszej usługi jest całkowicie bezpłatne, a później jeśli zechcesz, możesz z niej zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Jedynym jednorazowym kosztem jest usługa konfiguracji i uruchomienia.

Dlaczego warto wybrać OneClick?

System OneClick dostępny jest za pośrednictwem jednego kliknięcia z poziomu przeglądarki internetowej! Jest on wyposażony w moduły pozwalające na rejestrację, akceptację i archiwizację firmowych dokumentów.

Elektroniczny proces faktur może zredukować czas na akceptację dokumentów kosztowych ze standardowych pięciu dni do jednego! Jest to znacząca redukcja czasu poświęconego na jedno zadanie. Możemy zapomnieć o przekazywaniu dokumentów „z rąk do rąk”, co jest bardzo istotne w obecnej nadzwyczajnej sytuacji. Z system OneClick możesz pracować z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu – system uruchomisz przez przeglądarkę internetową. Z łatwością skoordynujesz wykonywane zadania swoje oraz swoich pracowników, gdy wszyscy pracują poza siedzibą firmy, w domu. Możesz śledzić etapy realizowanych procesów, sprawdzać gdzie zadania zalegają, ile czasu pracownicy poświęcają na ich wykonanie.

Jak korzystać?

Z elektronicznego obiegu faktur OneClick możesz korzystać bez szkoleń – szybko, łatwo i intuicyjnie. Dostarczymy krótką instrukcję obsługi, która w zupełności wystarczy do pełnego korzystania z platformy. Źródłem wejścia faktury jest skrzynka e-mail, którą również udostępniamy bezpłatnie, ale pamiętaj, aby w jednej wiadomości e-mail znajdowała się tylko jedna faktura. OneClick automatycznie uruchomi jej elektroniczny obieg wewnątrz Twojej firmy. Opcjonalnie możesz zakupić usługę OCR.

Jedynym jednorazowym kosztem jest usługa konfiguracji i uruchomienia, która zajmie kilka godzin – jest to koszt pracy Naszego konsultanta, który poświęci swój czas abyś „od ręki” mógł korzystać z elektronicznego obiegu faktur – zdalnie! Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, za pomocą dostępnego komunikatora online, aby wspólnie z Tobą skonfigurować obieg faktur, a następnie wyjaśni jak używać systemu, tak abyś mógł te informacje przekazać swoim współpracownikom. Wystarczy, że wyślesz zeskanowaną lub elektroniczną fakturę kosztową na określony adres e-mail, a system OneClick automatycznie uruchomi jej elektroniczny obieg wewnątrz Twojej firmy.

Bezpieczeństwo

Elektroniczny obieg faktur OneClick to rozwiązanie dostarczane przez SUNCODE – wiodącego dostawcę i producenta rozwiązań do digitalizacji procesów i dokumentów, z których korzysta ponad 250 firm w kraju i za granicą. Więcej informacji i referencji znajdziesz na Naszej stronie internetowej: www.suncode.pl

Spełniamy wszelkie normy i dobre praktyki związane z bezpieczeństwem IT. Dostęp do usługi jest szyfrowany, chroniony hasłem i uprawnieniami, a także spełnia wymagania RODO. Co bardzo ważne – system OneClick jest dedykowany tylko dla Ciebie i nikt inny z niego nie będzie korzystał. Korzystamy z wiodącej serwerowni zlokalizowanej na terenie europejskiego obszaru gospodarczego spełniającej rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa danych i informacji.

Jak zmówić system?

Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem usługi skontaktuj się z Nami telefoniczne bądź mailowo: +48 661 071 068, +48 667 101 722, +48 (61) 8200-449, sprzedaz@oneclick-workflow.pl. Natychmiast odpowiemy na Twoje zgłoszenie.

Możesz również zapoznać się z naszym regulaminem.